Tjockis

Jag började ju med LCHF för ett tag sedan och började gå ner i vikt, men så fyllde jag år och tänkte att "Ja men idag kan jag fuska så kör jag på sedan igen"... Jo tjena. -_-
Jag har gått upp i vikt som satan! Det var fan lättare att sluta röka än att sluta med alla goda sötsaker. Ja, jag är nog en riktig gottegris. Men idag fick jag nog och bestämde mig för att börja med LCHF igen och den här gången ska jag banne mig klara det.

Jag försökte mig iaf på att göra LCHF-pannkaka. Visst, den lilla smaken som fanns smakade väl rätt likt pannkaka, men det var då lite också. Jag låter nog bli att göra dom hädan efter iaf. I morgon kör vi på grillat, sallad och någon god sås ist. :)

Här får ni en bild på min pannkaka.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0