Barnens Hus

Jag får glömma den där sängen ett tag för idag ska jag och Johnny kolla en sittvagn till Nelli. :) Barnens Hus har dagserbjudande i morgon (ja mamma, även här i Örnsköldsvik ;)...) så vi ska in och prova den för att se vad vi tycker.

Åt förresten en riktigt god middag igår. Kycklingfilé, en sallad och egen mögelostsås. Å fy fan vad jag njöt, jag älskar den såsen! Jag gjorde lite fel men det blev gott ändå. :)

Vi ska ner till mormor sen igen också för idag fyller hon år. Grattis till henne! :)

Jag och Nelli ska även få se hur det ser ut på Johnnys jobb idag. Han ska in en snabbis ikväll. Lite spännande känns det ju. ;)

Men, nu blir det till att fixa mat till gumman. :)

Vagnen:



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0