Mat, mat, mat

Jag måste göra någon matlista eller så på frukost, lunch och middag. Jag har skitsvårt för att komma på vad jag ska göra. Hoppas att jag kommer in i det sedan iaf. Tur att mamma kör LCHF hon också så att jag kan få tips från henne.

Det verkar gå bra för henne nu. Hon går ner bra nu och det är inte precis svårt att se att hon har gått ner heller. Lyx! Själv står jag still den här veckan. Jag pendlar mellan 82-83 kg... Japp, så mycket väger jag. Då gick jag ändå ner 4 kg förra veckan (finns ju ändå en anledning till att jag börjar). :P Hur som helst så hoppas jag att det bara beror på att jag har ätit en massa LCHF-bröd ist för riktig middag och så. Tror jag ska börja göra som mamma och ta max 2 skivor om dagen. Kämpar med sötsuget gör jag ibland också, men då är det som mamma säger, att jag har ätit för lite fett. Tyvärr är det lättare för mig att hitta nå götta än fett på affärn. Ah, så ser det ut just nu iaf.

Söt gubbe man har. Han kom hem med en bukett rosor till mig nu ikväll, "för att jag gör det så bra här hemma" sa han. Men får jag börja gråta eller. :'D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0