Idag

Jag tror att Nelli vaknade på fel sida idag, ingenting har varit bra tills hon fick bada nu ikväll. Det är väl ungefär den enda gången som hon har varit riktigt nöjd idag. Jag har varit helt slut i huvudet och inte nog med det så fick jag ett samtal som inte riktigt gjorde det hela bättre. Men jag fick en massa mys i soffan med Nelli efter badet som gav mig ny energi. Dessutom somnade hon strax efter åtta så då började jag plocka undan, diska och tända ljus tills Johnny skulle komma hem. Hängde även fram hans morgonrock med en "Älskar-dig-lapp" och så ställde jag mig och stekte pannkaka så att han fick käka då han kom hem (antog att han var hungrig). Det blev väldigt uppskattat. :) Nyduschad nu och känner mig som en himla snäll "hemmafru" idag. :)

Nu blir det väl mys i soffan med honom i åtminstone 45 min. <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0