Mys

Nelli har varit riktigt mammig idag, inte ens badet var roligare. Hur som helst så har vi haft det riktigt mysigt. Vi hade en mysstund på en och en halv timme runt fem. :)

Sedan fick hon som sagt bada och så fick hon lite massage också. Efter det fick hon sitta i sin säng och leka med mjukdjuren medan jag läste lite sagor för henne. Jag trodde att hon skulle somna efter det men icke, hon tycktes vara pigg och ville mysa mer med mamma. Så vi myste ner oss i soffan och så slutade det med att hon somnade i min famn. Hon vaknade inte ens då jag bar in henne till hennes säng. Lillstumpan! <3
Man kan väl säga att vi har haft en riktig "mor-och-dotter-dag" idag. :)

Hade tänkt att lägga upp bilder men vi får se om det funkar. Det funkade inte tidigare så.



Kommentarer
Mormor

Vilka fina bilder <3

2012-08-21 @ 07:17:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0