Onsdag

Har varit in till stan med Nelli, syrran och Tyra idag. Nelli lika glad och snäll som vanligt trots en lång dag. Jag shoppade lite kläder till henne och en "min första bok" som jag ska fylla i senare ikväll. :)

Har även varit och hämtat mina två par skor från have2have. Dom är apsnygga! Fick ju lämna tillbaka dom först då de var för små, inte så jättemycket men jag vill ju gå skönt och kanske kunna ha ett par tunna strumpor på. Fick ta en 39:a på båda... Har dock inte provat dom än.

Nelli har varit hyper ikväll innan läggdags. Haha, vet inte alls vad som flög i henne. Hon somnade i min famn då jag matat klart henne, men så fort jag la henne i sängen så skulle hon börja busa. Det var omöjligt att försöka få henne att sova eller ö.h.t få henne att lugna sig. Hon höll på så att hon blev alldeles andfådd. Hon sover som en stock nu iaf. Fick gå runt och försöka få henne lugn för att sedan lägga henne. Hann bara gå ut ut rummet så sov hon tror jag.

Nu sitter jag dyngslut i soffan och funderar på om jag kanske ska ta och börja med den där boken.

Här får ni lite bilder:



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0