Ikea

Jahapp, då sover Nelli igen då. Tror att jag ska passa på att kolla igenom IKEA-katalogen. Har hittat en säng där som jag är sugen på och funderar på att spara pengar till. Får se hur det blir.

Ska ner till mormor och morfar senare idag/ikväll. Mormor var upp tidigare och lämnade ett kuvert med pengar i till mig där det stod "tack för att du tagit in vår post du är en ängel". Söt hon är! :)

Snart är Johnny ledig i två dagar igen och det känns för himla trevligt. Nu äntligen har han fått ett bättre arbets-schema också så nu kanske jag och Nelli får se honom lite oftare. Det har faktiskt varit jobbigt att ha honom borta 12:00 - 21:40 nästan varje dag i två månader, har känt mig lite som en ensamstående mamma. Men han gör det bra. :)

Å, jag provade ju skorna idag och dom satt som en smäck. Inte nog med det så ville Johnny betala BÅDA paren åt mig också. Tror ni att jag blev nå glad eller?! :D

Jaja, över till IKEA nu. Tjing! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0