Fredagen den 13:e

Sitter och väntar på att ugnen ska bli varm någon gång, jag är jättehungrig. >_<

Det är klart med soc nu, pengarna borde komma om typ en och en halv vecka eller två. Skönt! Då kan vi betala hyran och veterinärskostnaden. Jag fick en otroligt trevlig kvinna att prata med på arbetsförmedlingen också, vilket känns bra. Haha, hon var så söt då hon kom springades efter oss och ropade på mig för att lämna en rosa typ mapp med lite grejer i, "Visst är den läcker". Kul att hon kom ihåg mitt namn också, hon jag surrade med förra gången jag var inskriven kallade mig alla möjliga namn varje gång jag var in. En riktig surfitta var hon också, allt var bara fel hela tiden och jag tror inte hon sa en mening utan någon svordom. Anita skulle försöka ordna så att jag slipper prata med henne igen iaf. :)

Johnny:
- Jag kan tänka mig dig bli som henne (Anita) då du blir äldre.
Jag hoppas det, hon var fan  söt  ju. :)

Alltså det här blev säkert osammanhängande och så. Men Johnny står och pratar med mig samtidigt så jag skyller på det. ;P Nu ska jag diska ur stekpannan så vi kan koka nå korv sedan.
 PUSS!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0