Orgasm bara genom att andas...

Efter en lång promenad i skogen bland alla färgglada löv och all lera så är både jag och ELvis ganska slut. Men nu måste jag vika tvätt, kolla om det finns någon tid för tvätt och sedan ska jag duscha, gå och sola, gå på ICA och efter det blir det Elvis tur att duscha.

Tror jag börjar bli förkyld. Hade väldigt ont i halsen igår och idag har det plussats på med lite snuva. Johnny har tydligen börjat bli förkyld han också. Usch, usch!

Haha, har ni sett klippet på hon som får orgasm bara genom att andas och knipa lite? Om inte, se det. Jag höll på att skratta ihjäl mig. Här har ni henne.
Sen så har jag sett en fluga bajsa för första gången i mitt liv också. Han måste ha bajsat för han stannade upp på skärmen och sen kom det en liten svart klick från hans rumpa. Då vet jag ju nu var alla de små svarta prickarna på skärmen kommer ifrån. Aldrig mer ska jag torka bort dom med handen!



Tvätten var det nu jah.
PUSS!



Kommentarer
M

hahaha, jaa jag såg det där fråga olle avsnittet! Vi har skojat en himla massa om det. Typ som idag när vi hade ekonomi och det var dötrist kom jag på att det hade varit coolt att kunnat få orgasm just då bara genom att andas. Så hade lektionen blivit lite kul iaf ;)

2009-10-06 @ 16:03:42
URL: http://pollyperspektiv.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0